UAB “DORA”, gaminanti vytintos mėsos gaminius, planuoja kurti naujus bei atnaujinti produktų linijų, skirtų tiek eksportui, tiek Lietuvos rinkai, pakuočių dizainus.
Projekto tikslas – pateikti rinkai naujus ir atnaujintus produktus su išskirtnio dizaino pakuotėmis, siekiant atkreipti vartotojų dėmesį ir didinti sukurto prekės ženklo “The Meat Makers” žinomumą. Šis prekės ženklas išsiskiria savo požiūriu į gamybos procesą – naudojami tik natūralūs prieskoniai, pažangios gamybos technologijos bei skatina sveiką mitybą ir sveiko gyvenimo būdo propagavimą. Įmonė nuolat kuria ir tiekia rinką naujus produktus, ieško idealiausių sprendimų, dalyvauja tarptautinėse parodose, prekiauja užsienio rinkose. Norint išlikti konkurencinga, įmonė privalo investuoti į šiuolaikiškų įmonės produkcijos pakuočių dizaino kūrimą.
Bus įgyvendinamas projektas “UAB “DORA” gaminių pakuočių dizaino kūrimas”, kurio metu bus įdarbintas dizaineris, kuris kurs naujos produktų linijos “MEAT BAR”S” pakuočių dizainą bei atnaujins 4 esamų produktų linijų “SPORTS LINE”, BEEF BITES LINE”, “DRIED BEEF STEAK LINE” ir “Vytinta jautiena” pakuočių dizainus. Kiekvieną iš šių linijų sudarys keletas produktų rūšių. Pakuotės bus inovatyvios, leidžiančios apsaugoti gaminius nuo išorės veiksnių poveikio, išlaikančios produkto galiojimą iki 36 mėn., kas leidžia spręsti socialiai pažeidžiamų grupių asmenų problemas.